back

THE TEAPICK

Τι αξία έχει το "brand" αν το όνομα δεν έχει εμπνευστεί και επιλεχθεί έτσι ώστε να γίνει μέρος του λεξιλογίου μας ως μια μοναδική λέξη που εκφράζει το συγκεκριμένο προϊόν ή την υπηρεσία; Και ποιο όνομα θα μπορούσε να είναι περισσότερο συναφές για μια σειρά φυσικών βοτάνων που συλλέγονται με το χέρι από το ΤΗΕ TEAPICK;

Επιπλέον από την επιλογή του brand name έγινε και η στρατηγική των προϊόντων: Χρησιμοποίηση εύχρηστων συσκευασιών, διεθνή διανομή, καινοτόμα και ενδιαφέροντα μίγματα βοτάνων. Η δημιουργία του λογότυπου ήταν σύμφωνη με αυτή την στρατηγική και το σύγχρονο design: ένα σαφές και ξεκάθαρο μήνυμα: Η επιλογή του τσαγιού "Tea" με το χέρι "Pick".

Ο σχεδιασμός ήταν πραγματικά πολύ απλός  -Οπτικοποιήσαμε τη λέξη χρησιμοποιώντας μαύρο και άσπρο. Με τον τρόπο είμαστε σίγουροι ότι θα είναι ιδιαίτερα εμφανές και ευδιάκριτο σε διάφορους τύπους συσκευασιών, όπως χάρτινα κουτιά, κυλινδρικά δοχεία, ακόμη και στα 1X1cm χάρτινα φακελάκια. Το μαύρο ορθογώνιο σχήμα προσφέρεται για ένα ευρύ φάσμα οπτικών εφαρμογών για "sub-brands" και διάφορους τύπους ετικετών. Επιπλέον επιτρέπει την χρησιμοποίηση εικόνων με ζωντανά χρώματα ή της τεχνικής του πουαντιλισμού που εφαρμόσαμε. Επίσης μπορεί να σταθεί και να ξεχωρίσει στο ράφι λόγο της έντονης διαφοροποίησής του από την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών εμπορικών σημάτων, ιδιαίτερα εκείνων που προσδιορίζονται ως "φυσικά" ή "βιολογικά" βάση του χρώματος και της κομψότητάς τους. Κάτι που σίγουρα δεν συμβαίνει στο ΤΗΕ TEAPICK!

THE TEA PICK - logo
Graphic monk presentation
THE TEA PICK product packaging