back

Thessaloniki City Branding

Σήμερα, ολοκληρώθηκε -μετά από μία πολύμηνη διαδικασία που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2011- το branding της Θεσσαλονίκης, το οποίο παρουσιάστηκε σε συνέντευξη τύπου στα γραφεία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν.Θεσσαλονίκης.
Το έργο ανέλαβε μετά από σχετικό διαγωνισμό του Οργανισμού,
η κοινοπραξία “Thessaloniki City Branding” αποτελούμενη από την
Colibri Branding & Design και την Brandexcel.
H Brandexcel ανέλαβε το κομμάτι της στρατηγικής branding και η Colibri το σχεδιασμό του λογοτύπου-σήματος της πόλης καθώς και την ανάπτυξη των βασικών εφαρμογών του νέου brand. Η στρατηγική που προτάθηκε από την Brandexcel και υιοθετήθηκε από τον Οργανισμό αποτέλεσε τη βάση της μελέτης του Martin Tipping (γνωστός για αντίστοιχα έργα branding destination) για το corporate tagline –μήνυμα της πόλης:
"Many stories, one heart".

Δείτε τη δική μας προσέγγιση παρακάτω.

Thessaloniki
Many stories, one heart.

Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη γεμάτη ιστορίες που ξεδιπλώνονται εδώ και 2.300 χρόνια. Είναι οι ιστορίες των ανθρώπων της, που μπορούμε να ανακαλύψουμε, να γευτούμε και να ζήσουμε σήμερα, μέσα από τα ιστορικά μνημεία της, σε μια βόλτα στα γραφικά σοκάκια της, μέσα από μια κουβέντα με τους περαστικούς.

Η Θεσσαλονίκη έχει πολλές ιστορίες να μας αφηγηθεί.

Είναι μια πόλη με περήφανο ιστορικό παρελθόν που γράφτηκε από την πολύ-πολιτισμικότητα των ανθρώπων της. Μία βεντάλια κοινοτήτων –Αρχαίοι Έλληνες, Ρωμαίοι, Βυζαντινοί, Οθωμανοί, Εβραίοι, Αρμένιοι και τόσοι άλλοι- κληρονόμησαν στη Θεσσαλονίκη μία κουλτούρα πολύχρωμη, πολυποίκιλη, πολυδιάστατη.

Είναι μία πόλη φιλόξενη, με ζεστούς ανθρώπους, με αισιόδοξο πνεύμα και χαλαρή στάση για τη ζωή, μια στάση που συναντάς ολόγυρά σου -κάνοντας μια βόλτα στην παραλία, πίνοντας έναν καφέ, διασχίζοντας τα στενά του κέντρου.

Είναι μια πόλη-λιμάνι, στην αγκαλιά του Αιγαίου, που χαρίζει πολλές επιλογές σε προορισμούς στη Μεσόγειο. Και όχι μόνο. Η Θεσσαλονίκη λούζεται στη σκιά του Ολύμπου –το Βουνό των Θεών, είναι δίπλα στη Χαλκιδική -το πιο δημοφιλές resort των Βαλκανίων, ενώ βρίσκεται κοντά σε τοποθεσίες με πλούσιο φυσικό περιβάλλον, όπως το Δέλτα Αξιού.

Είναι ένα κέντρο ιδεών που συγκεντρώνει το ανήσυχο πνεύμα της σύγχρονης τέχνης –Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, αλλά και ένα επιχειρησιακό κέντρο που ενισχύει δράσεις καινοτομίας – Aλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Όλα αυτά τα στοιχεία δημιουργούν την καρδιά της πόλης και το νέο λογότυπο της Θεσσαλονίκης.

Mια καρδιά-μωσαϊκό, φτιαγμένη από ψηφίδες –τις ιστορίες της πόλης.
Και ένα μήνυμα που εκφράζει το πνεύμα της: Many stories, one heart.

Γιατί, αυτή είναι η Θεσσαλονίκη.
Μια καρδιά γεμάτη ιστορίες
Μια καρδιά που χτυπά δυνατά.
Άκουσέ την

Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding
Thessaloniki tourism organization City Branding