back

A successful modern treasure hunt

Ένα παιχνίδι που σε προκαλεί να ταξιδέψεις, ένα ταξίδι που σε προκαλεί να παίξεις, το παιχνίδι-καμπάνια του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, 5 Elements.

Αφορμή της καμπάνιας η παγκόσμια κληρονομιά της φιλοσοφίας του Αριστοτέλη των Σταγείρων της Χαλκιδικής, ακριβώς 2.400 χρόνια μετά τη γέννησή του. Η ονομασία του παιχνιδιού προέρχεται από το πέμπτο στοιχείο, τη μυστηριώδη πεμπτουσία, που πρόσθεσε ο Αριστοτέλης στα τέσσερα συστατικά στοιχεία της φύσης: Φωτιά, Αέρας, Γη και Νερό.

Τα πέντε στοιχεία, τα συστατικά του κόσμου, γίνονται συστατικά για ένα επιτυχημένο σύγχρονο κυνήγι θησαυρού, στο οποίο μπορεί να συμμετάσχει κάθε επισκέπτης της Χαλκιδικής και να κερδίσει αναμνηστικά δώρα, αρκεί να έχει λογαριασμό στο Instagram.

Τόπος του παιχνιδιού, ολόκληρη η Χαλκιδική. Ένα μοναδικό ψηφιδωτό υπέροχων τοποθεσιών, αξέχαστων εμπειριών και πρωτότυπων δράσεων. Αυτό το ψηφιδωτό, σύνθετο και απλοϊκό, σύγχρονο αλλά και παραδοσιακό, αποτυπώσαμε στο λογότυπο της καμπάνιας. Παράλληλα, δημιουργήσαμε το site του παιχνιδιού και προωθητικά φυλλάδια.