back

Σχεδιασμός λογοτύπου - Discover Greece

Ο στόχος του “Marketing Greece” είναι να παρέχει στον ελληνικό τουρισμό αποτελεσματικά εργαλεία ώστε να καθορίσουν και να προωθήσουν τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα.

Ο στόχος του νέου portal “Discover Greece” είναι να παρουσιάσει ένα ελληνικό τουριστικό πορτφόλιου και να γίνει μια ψηφιακή πλατφόρμα για “community building & social media campaigns”.

Σημεία κλειδιά

α) Πάρα πολλά brands

Αντί για μια μακροπρόθεσμη εθνική στρατηγική, η Ελλάδα μαστίζεται από έναν παροξυσμό σημάτων που διαδίδονται μεταξύ των διαφόρων υπουργείων, περιφερειών, δήμων, δημόσιων υπηρεσιών, ΜΚΟ, κοινωνικών ομάδων και ακτιβιστών προσθέτοντας νέα ονόματα και εικόνες στην ήδη κατακερματισμένη ελληνική εικόνα. Για να σταματήσει αυτή η Ελληνική τύπου Βαβέλ κατάσταση, υπάρχει η ανάγκη μιας ολοκληρωμένης και συμπαγούς παρουσίας στο διαδίκτυο για τον ελληνικό τουρισμό. Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μια διαφορετική «γλώσσα» -περισσότερο αφηγηματική, περισσότερη διαδραστική και αισθαντική. Θα πρέπει επίσης να εξισορροπηθεί η ποιότητα του περιεχομένου μεταξύ της απαιτούμενης “επισημότητας" και του "ενθουσιασμού".

β) Πάρα πολλά ακροατήρια

Διάφοροι προορισμοί -χώρες, περιφέρειες, πόλεις, θέρετρα, πάρκα, μουσεία κλπ στέλνουν τα μηνύματά τους στο ευρύτερο δυνατό φάσμα των πιθανών πελατών-επισκεπτών. Συνεπώς, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, οι αξίες και ο τρόπος ζωής των ενδυνάμη αγορών στόχων. Ανάλογα με το μέγεθος και την πολυπλοκότητά τους οι προορισμοί προσαρμόζονται δύσκολα στις νέες τάσεις και απαιτήσεις της αγοράς.

γ) Πάρα πολλά στοιχεία παρουσίασης

Η Ελλάδα κατά γενική ομολογία είναι κάτι πολύ περισσότερο από “Θάλλασα & Ήλιος“ πασπαλισμένα με κάποια λείψανα του ένδοξου παρελθόντος της. Εκτός από τα μεγάλα ορόσημα, όπως η Ακρόπολη στην Αθήνα, η καλντέρα της Σαντορίνης, το κοσμοπολίτικο νησί της Μυκόνου ή την Μινωική Κρήτη, η χώρα προσφέρει πολλές ευκαιρίες για μια αξέχαστη επίσκεψη. Η ποικιλότητά της μοιάζει με αυτήν των ΗΠΑ ή της Ινδίας και σχεδόν το αντίθετο της Φινλανδίας.

δ) Πάρα πολλές διαδρομές

Για την απόλαυση των πολλών ομορφιών της Ελλάδας οι επισκέπτες οφείλουν να μετακινούνται από τόπο σε τόπο, να εξερευνήσουν και να κάνουν τις δικές τους επιλογές και συνδυασμούς (Από Χαλκιδική σε μια ημερήσια εκδρομή στα Μετέωρα ή μια κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος, στην Αθήνα μια επίσκεψη στους Δελφούς ή στο νησί της Ύδρας, στη Ζάκυνθο με ένα ταξίδι στην Ολυμπία ή Nightwatch της caretta-caretta, κλπ). Οφείλουν να ανακαλύψουν την Ελλάδα -“Discover Greece”.

Σύμφωνα με τη στρατηγική μας προσέγγιση, το “Discover Greece brand” θα πρέπει :

  • Να παρέχει μια πειστική εμπειρία με την πρώτη ματιά / μια υπόσχεση της εξερεύνησης και των ανακαλύψεων
  • Να επειδυκνύει τον ενθουσιασμό των Ελλήνων για τον τουρισμό / και τη φιλοξενεία
  • Να αντανακλά τις βασικές αξίες της χώρας / Να διασκεδάσει τις καθιερωμένες αντιλήψεις για την Ελλάδα
  • Να εξισορροπήσει την πρωτοτυπία με τη διαμορφωμένες παγκόσμιες τάσεις / ενώ παράλληλα να παραμένει Ελληνική. Τέλος το “Discover Greece brand” θα πρέπει να έχει απήχηση σε παγκόσμιο επίπεδο!